Geleneksel olarak demografik bilgilere gereğince bünyelmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun şehir analizleri midein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izleme kimliğini sitenize bindirmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, okul, hasılat ve ilişki alanları üzere değustalıkkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların ustalıkletmeniz midein farklı değerlere ehil olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok avantaj sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylelikle müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde yağdırmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En güçlü etkinliği, normal maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı değişim filvaki inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde arsa vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin aptal plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde değustalıkti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle beraberinde çıktı “ne istersem onu kızılırım” devri kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç zemin sınır yetişkin rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Haber ve bildirişim teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına kadar iş süreçlerini değustalıktirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım kabil başüstüne.