Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizgiyecekü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca aksiyon ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sürdürmek midein en geniş kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının ayrıntılı meşruhatını horda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en çıkma ve en hayır bilindik sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli jüpiter yolculuğu dokunuş noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak midein sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter serarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine birliklar ve uran özetler evet da iş özetleri karşı marifet mideerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek alegori açılmasını ve okunmasını hazırlamak midein kırat arz etmek ciddi önem taşır. Kişiye özel mideerik ve dikkat çekici teklifler iştirakı tezyit etmek konusunda çok işe yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve dikkat çekici olmalıdır. Bununla bile çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir istikrar düşünmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en meşakkatlilü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Zevk ve sondaj midein videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem de B2C tüketicileri satın hava kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama bellik ayrımındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C mideerik pazarlama stratejilerinin senelerdir bucak taşı konumunda. Videoteyp benimsemek, yürekğinizi elan bir araba insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü kanat sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim araçları yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya isteklendirme edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu dikkat çekici şekilde arz etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim araçları, belli bir maksat kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan demetlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize mecburdır. Facebook hala dünyanın en cesim toplumsal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B kameraları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile demetlantı düşünmek midein harika bir belde. Her toplumsal iletişim araçları platformu farklı mideerik türlerine sahip olsa da tümü oldukça videoteyp/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle mideerik oluştururken bunları toplumsal iletişim araçları üzerinden elbette pay etmek istediğinizi her gün ayn önünde bulundurun ve buna nazaran organizasyon binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği midein, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayır şekilde istifade etmek midein sayısal pazarlama taktiklerini ruzuşeb uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan bir araba enerjik kullanıcıevet sahip. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında kısa mesaj, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Lakin toplumsal medyada olduğu kabil mesajlar kısa ve öz olursa tesirli hale gelir. Pazarlama ekipleri, sırf metin mideermiş kısa mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif mideerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece dikkat çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, yürekğiniz maksat kitlenizin ammaç ve dikkat düzlükı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme midein kırat sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, marifet görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, haber bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları kabil mideerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm mideeriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylece, arama sonuçlarında elan faik sıralarda ve elan sık görülür, yürekğinize seyrüsefer arkaışı katkısızlanır. İyi SEO mealları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna mecburdır. Web yürekğinizde hayır boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan bir araba sözcükten oluşan ifadeler) sarf etmek SEO’nuzu elan hayır hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme konusunda elan faik meallar katkısızlar. Güçlü itibarlı üçüncü kanat sayfalardan örgensel birliklar eksiltmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir birlikya gelen her tıklama midein ödeme binalır. Taharri motorları ve çoğu toplumsal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin mideerik dürüstışlarında manzaralenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), cesim hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metin) ve demetlantı göstermesi midein arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, ekseriyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk dokunuş noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çallıkışmasıyla tanıtabilir. Ayrıca web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nispetını (elan bir araba tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.